HJERTEVARM SPILLER SIGER FARVEL TIL BEARS
Oprettet 27/06 2026Når den nye sæson går i gang bliver det uden Filip Ates på holdkortet.
Filip har været en del af Bears-familien siden 2021/22-sæsonen, hvor han kom til Bears Academy fra Hadsten Hawks. I 2024 blev Filip en del af dobbeltlicensordningen, hvor han fik muligheden for at træne med op på Bears-holdet, og i den seneste sæson har Filip spillet fuldtid i Bakken Bears, samtidig med, at han har været træner på Bears Academy U17.
Det har været en fornøjelse at følge Filips udvikling de seneste 5 år, og vi glæder os til at se, hvad næste skridt på vejen er for Filip.
Alt held og lykke, Filip!
Foto: Per Bille
